Lite allt möjligt....


Ja nu till ett gladare och posetivare inlägg.

Igår va en underbar dag. Lämnade Theo på dagis han e SÅÅÅ duktig. Han går nästan hela vägen själv.
Tar ca 30 min att gå dit med han.  Frida L kom hit på lunch och prat. Vi träffas en gång i veckan med det é förlite för att hinna prata om allt. E kanske för att vi alltid ses på hennes lunch som hon har i 1½ tim. Sen när vi hämtade så gick hanoch alva hem oxå. Duktiga dom små liven. Dom hade firat Theo på dagis med. Fick se kort haha han satt med en hatt som hade 2 ljus i va som en tårta =) Jätte söt. Så bjöd han alla på glass =).

Sen va det hem och käka pannkakor. Super gott hehe. Sen gick vi ut i sandlådan och lekte med Alva och Alma och vi föräldrara drack kaffe =). E verkligen jätte mysigt när man gör sånna saker.
Synd att Amanda och dom ska flytta nu. Får hoppas att det kommer nya trevliga grannar.

Idag va jag hos läkaren på återbesök. Fattar inte vad jag skulle dit och göra. Hon skrev bara ut ett recept p-piller.
Kunde hon lika gärna gjort på tel men men. E la en plikt dom har.
Idag blir det till att åka och handla massa mat och tårtor. Ikväll ska jag och Theo baka med.
Imorgon fyller min lilla Prins 2 ÅR. Underbaring.

Thilda har blivit en liten krävande dam. Hon ska va med överallt och prata e det bästa som finns. Hon har börjat ta i saker med. Om jag inet sagt det innan?!

Nu blir det till att ta tag i städningen här hemma. Snart kommer mannen i huste hem (Jimmy  alltså) haha.






Hjälper pappa


Jag och mina älskade barn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0