Dop

Hej.

Ja igår va det fullt upp hela dagen. På förmiddagen städade jag. Sen när Jimmy kom hem efter jobbet så skulle vi åka och handla i lugn och ro. Så morfar tog Theo så bar det iväg först till systemet. Sen när jag kom ut därifrån så hade Thilda bajsat och jag hade självklart inte med mig skötväskan så va till att åka hem igen och byta. Sen bar det äntligen av till mataffären.

Theo va ju med morfar så han hade fått en påse nappar som han öppnade och tryckte verkligen i sig hela påsen på några minuter. Så tror ni han fick i sig middag sen??

Jag ställde mig och stekte 3 kilo kyckling, Lyckades skvätta ner min fot så jag brännde mig =(.
Sen gjorde vi 2 st tårtor. Ska lägga på marsipanen idag då min privata assisten till en bagare (hahha) tyckte det va bäst.

Ja nu lysser solen så man kan ju hoppas på att vi kan sitta ute. Men frågan e om det inte e bäst att sitta inne det kan ju som sagt börja regna på 2 sek.
Jag hoppas verkligen och har sagt till mig själv att idag ska jag ta det lugnt inte stressa upp mig. Men e verkligen så jobbigt när 5 pers kan fråga ska vi göra det lr det lr det??!?!?! Tillslut vet jag inte vad som é gjort.

Ser ganska roligt när jag tittar ut över vardagsrummet så ser man bara massa bord och stolar haha. Usch tänk att det ska få plats 20 st här idag?? Oj kom nog på nu att jag inte räknat med mig och Jimmy hahah.

Aja nu får jag börja göra i ordning här ska va i kyrkan kl 12,50. Innan det ska jag koka pasta göra sallad städa ta en dusch ta på mig och barnen. Skulle inte förvåna mig om jag glömmer dopklänningen ahhahahahahha.



Thilda

Ha det bra kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till gumman! Hoppas ni får en bra dag!!!

2009-09-05 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0