ARG!!!!!!!!!!!!

JA du som kommenterade mitt inlägg TRÖTT..... med denna meningen.


Faan vad du klagar hela tiden. Valde ni inte att skaffa barn?

Så kan jag säga till dig att för det första så hoppas jag inte att jag framstår som någon grinig och arg människa för sån é inte jag.
Jag é possetiv och glad och framåt av mig. Men om man inte får sova på nätterna så é inte mitt tålamod 100% utan bara 85%.
JAg é fasen inte mer än människa och om du hade varit vaken flera timmar på natten och inte få mer än 1 timmes sömn i sträk så hade du oxå varit trött och grinig.

Jag ÄLSKAR  mina barn över allt annat på denna jorden. Och jag går gärna upp på nätterna än att inte ha dom alls. Dom betyder ALLT för mig. Jag hade inte klarat mig en dag utan dom.

Så vänta tills du fått egan barn så kan vi ju diskutera saken då. Om du nu inte har barn redan? men det kan du ju inte ha för då hade du inte kommenterat det så.







Kommentarer
Postat av: Linda johansson

jävla idiot vem fan skrver så??? Man e så trött på sina barn ibland,det e alla.. dom som säger att dom inte e det ljuger=)

2009-09-19 @ 08:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0