Varannan Dag??


Ja jag börjar undra omjag e varannandags bloggare?? Men finns knappt tid till att skriva på dagarna när man é hemma själv. Har en dotter som é miss social. Igår va ju Theo på dagis, Va första gången han sprang in själv utan att jag skulle bära han och han låsas sova på min axel. Det tar sin lilla tid hehe. Tig ca 1 år. OCh idag sprang han in själv med =). Mammas duktiga kille.
Sen va han grinig hela dagen och kvällen. Jätte kul. Sen har han börjat bli konstig. När han äter yoghurt och flingor på kvällen säger han alltid att han har ont i magen. Undra va detta é?! han säger ju inte det på morgonen.
Måste va att han äter för tätt. Vi äter ju middag kl 16,30 sen äter han flingor kl 18,30-19,00.È ju han som säger att han vill ha.

Ja igår va jag hos morsan, Hon ramlade i fredags och stukade foten. Pappa har tjatat på att dom ska åka in, men hon har sagt nej. Igår ringde hon en ortoped som hon gör papper åt, då hon inte kan gå på foten och det känns konstigt och den é blå ända upp till knät. Då sa hon att hon antagligen brutit den vid ankeln och behöver i såfall opereras. Ja så detta va ju topen över I:et.Trött jag blir. Man har ju tillräckligt med problem.

Ikväll ska jag ut och gå en rask promenad =) någon som ska med?! Ska bli skönt. Går ju en rask promenad från och till dagis när inte Theo e med men idag vill jag ut själv =).


HA en underbar dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0