Varade inte länge.....

Ja inatt har Thilda varit vaken sen kl 3. Blir smått GALEN.
Fattar inte vad hon vill. Hon ligger och jollrara små grinar. Tycker inte hon kan va hungrig efter 1½ timme?!?!?!

Imorgon ska jag skriva upp hur mycket hon sover och hur ofta hon äter. Vet inte igentligen varför men tycker hon sover för lite och äter för mycket haha. Jag får la snart börja acceptera och inse att  jag har en dotter osm vill vara vaken mer än halva dygnet?!.


Idag har inte hänt så mycket har fått tjöta med Thilda. È så gulligt när hon bebispratar. Nu sitter hon i babysittern och e missnöjd :S ovanligt.
Sen har jag försökt kolla upp lite hjälp till en person som jag fått nog på nu. Nu får det fan va bra. Har hållt på för länge nu och tar bara snesteg på snesteg.


IGår va ju Farmor här och lämnade en ur söt och fin overall till min dotter. Hon berättade om denna lilla affär i partille, Fasen va sugen jag blev på att öppna en sän affär. En liten egen butik med massa söta bebiskläder =). Kan det bli bättre?! Detta ska jag fundera på och kolla upp lite änkte jag =).


NÄ nu får jag ta min missnöjda dotter. Återkommer senare............ kanske





kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0