tisdag...

Oj vilken påhittig rubrik haha.

JA igår va vi ju hemma hela dagen. Theo skulle till tandläkare hahah. 2 år och redan tandläkaren =). NÄ men va prat om vad dom ska äta mindra av mm. Men harregud jag har ätit jordgubbskräm och drukit mycket saft och inte har jag några hål för det. Men é la fäöör att skräma upp oss. Inte för att jag blev så rädd men men haha. Ska tillbaka för detta salviv prov då Theo går på pencelin nu så kan dom inte ta det.

Sen ligger min lilla mor på sjukhuset. Dom ska operera foten på henne, den é av vid anken på båda sidorna.
Så blir att sätta in skruvar. Usch tycker så synd om henne. Men kommer ju bli bra. SÅ idag blir det la att åka upp till sjukan. Hade tänkt åka upp tidigare men hörde av Anna igår att det går magsjuka på dagis så jag håller Theo hemma denna veckan. Blir aldrig som man planerat. Hade tänkt åka till backaplan och shoppa lite mm, men men.
Väntar fortfarande på ståbrädan. Har väntat i ca 8 veckor nu. tröttsamt. Så i söndags sågade jag ut i en playbordskiva så den kunde ligga över vagnen så han inte behöver sitta på Thilda. Ibland saknar jag syskonvagnen men den väger mer nackdelar än fördelar. OCh Theo é jätte ducktig och går för det mesta själv.

IDag blir det till att fixa i ordning här hemma. Fattar inte att det blir så rörigt med en gång. Sen denna tvätt... Blir galen.. Någon som vill ta hälften av min tvätt? Vill ha en torktumlare, vill ha en riktig tvättstuga hade varit så underbart där man har alla sina smutskläder stryckbräda mm sen ett badkar =). Hahah... ja mycket man vill.
trivs så sjukt bra här men ibland önskar jag att huset va större. fattas lite utrymme.

Fast att flytta till större e ett långt projekt fram.





Ha det bra...  kram





Mammas tjej sitter nästan själv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0