Theo....

Ja han e inne i en HEMSK period nu.
Allt é NEJ och jag säger nog nej miljontals gånger om dagen.

Idag vägra han sova, han é gör trött men ska ändå inte sova.
Försökte i 1 timme och ha bara skrek och skrek och skrek och slängde saker mm mm.
 Så jag gav upp. Fel jag vet men om ni hade varit där lr i samma situation hade ni nog oxå gjort det tillslut.
Det sägs att man ska stå ut. Men jag undrar hur fan orkar man med det?
Nä ungen har hållt på hela dagen att bara skrika och gnälla och gråta
 och ALLT och jag menar PRECIS ALLT e FEL.
Och detta har nu hållit på i någon vecka. Hoppas denna perioden é över snart och det väldigt SNART.

Ja idag va vi ute och lekte med Anna och Alva i sandlådan. Funkade bra.
Alltid lika trevligt att träffa dom. =)

IDag ska jag åka in och köpa nya skor och jeans förhoppningsvis.
È valet i kvalet omjag ska åka själv, utan familjen.
Men é så tråkigt att gå själv.

Imorgon kommer Melissa och Mio hit =).
Vi ska ta en promenad och sen hämta Theo på dagis.
Sen ska jag laga lasange till dom =).


Ha en underbar dag. Ska jag försöka ha.





Busfröt.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök ha en lite roligare inställning på livet!

Allt är inte bu & bä! Skratta och var glad! :)

2009-10-28 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0