Tappat Krafterna...

Ja spat i går va helt underbart =). Trevligt sällskap som bestod av
Jag Jimmy pappa min syster Frida och hennes kille Mikael.
Vi kom till spat och började med en öl var. Sen va det dags att få reda på hur allt funkade.
Man fick ett papper typ ett schema som man skulle följa (gick sådär) =).
MAn badade varmt bastade smörjade in sig själv med massa krämer och
gjorde ansiktsbehandlingar och fotbad. Jätte mysigt och tyst och trevligt där inne.
Sen efter det va det middag super god mat. Fick lax till förrätt och oxfile till varmrätt efterätt orkade vi inte =).
TACK pappa för en underbar dag.

Sen åkte alla med hit hem för att kolla fotbollen, som va skit.
Det hade gått jätte bra för farmor och farfar och passa Theo och Thilda. Dom hade varit snälla =), tur det =)  
IDag e man som en tung betongklump lr något, känner mig helt förslappad i kroppen och ögonen går i kors.
Theo é oxå trött och grinig idag.

Så idag e vi familjen slapp. Blir  till att gå ut en stund i sandlådan. Sen vila och mysa hela familje.
Eller det blir jag och barnen Jimmy ska flytspackla golvet i badrummet här nere som vi rivit kaklet ur.
Kankse jag sagt?!


HA en underbar söndag allihop.





Kommentarer
Postat av: Natalie Warnerfeldt

Detta var ett jätte vackert kort gumman du ser så lycklig ut =)

2009-10-11 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0