Sugen...

Ja då va jag sugen på att blogg igen hehe. Undra varför?!
 har inget speciellt att skriva.
Tycker ni jag skriver tråkigt?
Det sista har jag inte haft någon lust att skriva utan bara gjort det.
Känns lite tråkigt att skriva om det som redan hänt?! Men jag hinner ju inte skriva innan haha.

Jaja, idag é jag hemma med båda barnen,
Hörde igår att det gick magsjuka på dagis ocg NEJ TACK den vill vi inte ha.
Och om jag likaväll kan hålla han hemma så varrför inte? AHtar denna magsjuka.
Mår illa bara någon säger att dom mår illa.
Sen skulle det inte va så roligt om lilla Thilda får den. BLir nog inte så lätt då.
Så den vill vi ha bort. Får äta stark mat och vitlök och hoppas på att den håller sig borta från oss.

Ja imorgon blir min lilla Thilda redan 4 mån. Shit va tiden går fort.
Hon sitter nästan själv redan hon håller tungan utanför läpparna och blåser som vi kan göra så tungan vibrerar. Sen ÄLSKAR hon att tjöta och hon ska ha 100% uppmärksamhet hela tiden.
MAn ska bära med henne överallt för att ligga på golvet é ju inget roligt.
Hon har börjat greppa och ta leksaker nu oxå.
Så måste köpa lite saker till henne nu.
Theo é världens bästa bror.
Han går fram till henne och ger henne nappen om hon é ledsen han ska mata
henna och hämta en blöja om hon har bajsat och hjälpa mamma att ge våtservetter.
Sen går han fram och pratar med henne och dom skrattar ihop,
asså ni fattar inte hur underbart det é, man smälter.

Gud va jag älskar mina barn.
Klart jag tycker det é jobbigt och e grinig för att jag inte får sova men
asså det e fan värt ALLT bara att få se dom ihop. Är nog lyckligast.




ÄLSKAR MINA BARN OCH MIN FAMILJ.






Alldeles ny =)




Dom sötaste...




Mor och dotter




mammas älslkingar



Kommentarer
Postat av: Melissa

hehe tänk dig till sommarn sen när Theo får springa efter 2st små grisar haha kan bli kul=)

2009-10-20 @ 19:08:05
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0