Ställa om klockan.....

Asså i bland undrar jag om barn (bebisar) hör vad man säger?!
Vi skulle ju va hårda inatt och jag hade räknat med en TUFF och JOBBIG natt men jätte lite sömn.
Men i stället blev den UNDERBAR och va bara uppe 2 GÅNGER.
Så jag säger bara "peppar peppar" och hoppas på en lika dan natt. Men man ska la inte joppas förmycket?!

Idag intog jag och Lena (svärmor) Allum. Va skönt att komma iväg i lugn och ro. Inte en karl som stressar än med att åka i från stan lr en unge man får springa runt och jaga ;). Fick köpt lite kläder till Thilda och Theo och sen en mössa till mig =) Så nu ska jag inet frysa huvudet av mig.
Tog även en fika =).

Ja sen i natt ska man flytta tillbaka kl :(. Tänker in med utemöblerna ;)
kommer verkligen bli mörkt kl 16 på ef och va mörkt till 8 på morgonen.
Usch så trist. Depprimerande på ett sätt.

Snart kommer Melissa Jerry och lilla Mio hit.
Vi ska fika och spela spel och tjöta =).

Sen sa Jimmy förut att imorgon har vi varit förlovade i 2 år, Shit.
Vart ta tiden vägen?
Så nu får jag ju åka in och köpa något till han imorgon.




Ha det fint kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0