Söndag.....


Ja denna helgen har gått fort, som alla helger =(.
I lördags så va vi ute och lekte på lekplatsen. HAn va så söt Theo när vi va ute första gången vid 11 tiden så sa han "mamma Theo é trött, in och sova".... Så söt min lilla prins



Theo...

Thilda va helt hysterisk både fredag och lördag skrek hela tiden så fort hon va vaken och vägrade äta på flera tim.  Tror det gick 8 tim imellan som längst. Mammas stackar tjej. Va magen som krånglade.
Sen va det att dra på sig snygga kläder och partyhumöret. Skulle in till stan och käka middag sen på Ladies naight. Hade verkligen super trevligt. TACk syrran det får vi göra oftare. Satt en tråkig tant brevid mig som höll för öronen hela tiden =O. Då behöver man la inte gå på sånt om man ska hålla för öronen. Så högt va det inne där inne när man satt högt upp på läcktaren.



Me and sis




Från ladies...




IDag har varit en slapp dag. Gick upp kl 9 sen gick jag och la mig med Theo igen kl 11,30 och sov till 13,30 =), Jätte skönt. Sen kom farmor (jimmys mamma). och nu ska jag spendera hela kvällen i soffan.

Ha det bra....


Sorry för kort och tråkigt inlägg ingen blogglust idag.....

Imorgon ska jag till Tandläkaren med Theo haha ska bli spännande....


Kram på er........


Kommentarer
Postat av: isa

Söta systrar Widell! :)

2009-10-18 @ 18:42:10
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0