Oväder......

JA shit vilket väder det va inatt. Åskan måsta ha varit precis över.
 Trodde jag skulle flyga igenom taket när jag vaknade av sån ryck.
 Sen kröp jag nära Jimmy. è livrädd för åskan.
Sen vaknade Thilda så gick jag ner och gjorde välling så blixtrade det
till och jag tänkte vem fan tar kort på mig NU =).
Va blixten haha.

Idag lämnade vi Theo på dagis så han kunde vara med på kort.
Jag och Jimmy passade på att handla mat.
Fan va duktig man é på att handla mat när man inte har mycket pengar=).
Blir inte massa onödiga och goa saker för flera hundra.
Vi brukar handla för 1000-1200kr i veckan nu ligger vi på 800-900 kr. È skit bra ju.
 Så ibland e det bra att vara lite fattigare haha. Vi får fortsätta att låsas att vi e fattiga framåt haha.

Nu har vi varit hos Melissa och "Harry" VA söt Mio va. Pluttan då.
Thilda blev skit stor med en gång haha.
Vilken skillnad det é på 3 månader ändå, Sjukt.Mammas lill atjej börjar bli stor.
3 månader?! Vart tog tiden vägen?!

Imorgon ska vi på kalas Till Danney ska bli trevligt. Idag tog Jimmys semester slut oxå =(.
Tråkigt. Va fort en vecka går. Han har lyckats riva badrummet här nere så har vi kollat kakel och
bestämt oss ska bara få pengar till det med.
Kommer bli kanon fint. Men jag blir väldigt osäker ibland. È ju inte så lätta att kakla om ett badrum som att tapetsera om ett rum om det blir fult. HMMM men får lite på min bild i huvudet hahaha.



Nä ska återgå till djungelboken. KRAM



ME







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0