Nu får det vara bra!!!!

JA inatt har jag varit vaken mellan kl 00,30-3 Theo har haft ont i öronen och vi har legat på soffan.
JA så man har ju inte sovit överdrivet mycket. Så kl 11 hade vi tid på BVC Thilda vägde 6715 och é 65,5 cm.
Sen va det prat om mat. Hon ska ju börja provsmaka. VI har börjat lite men gröt e nog ingen större hit. HOn galskriker efter 3 skedar. Ska testa lite banan och andra puréer.

Sen när jag va på BVC så frågade Jessica hur allt annat va, och då sa jag att Theo inte mådde så bra att jag tror det é öronen igen, så hon bokade in en tid på vårdcentralen så jag kom in med en gång. Och ja självklart har han ÖRONINFLAMATION IGEN. NU får det fan va bra. Nu får dom sätta in rör på han. Han ska la inte behöva lida såhär?! Nu har han haft 8 st på 1 år, Räcker iinte det?! nEj dom måste tydligen har 10 st inom ett år. VA fan e det för regler då? ska dom bli hörselskadade med?

Snart komemr Jimmy hem äntligen. Har inte haft min bästa dag idag. Känner mig gråtfärdig. Trotts att jag redan gråtit?! Vi ska åka och handla mat sen måste jag städa och fixa tvätten. Känner att jag börja komma ur balans med ordningen här hemma. Hinner fan inte med. Det gillar inte Linda.


Imorgon kommer dagen jag längtat efter LADIES NIGHT. Jag och Syrran =) ska bli så himla underbart. SKa ut och käka middag innan. Lovar att jag ska ta kort. Fast min syrra e ganska bra på det så jag slipper nog.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och skriva handlarlapp =).



KRAM



Kommentarer
Postat av: Lisa

Stor tjej nu ju :) Maya tyckte om potatis och majspurén, sen älskade hon mangopurén som efterätt :) prova dom, jag köpte mat till henne då det bara blev kladdigt och klumpigt på färskpotatisen när hon började. Stackars Theo, e ju fan sjukt att dom ska behöva ha 10 på ett år, fan 5 e tillräckligt många för dom, d gör ju skitont :(

2009-10-16 @ 15:23:51
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0