Måndag??

Denna dagen känns som måndag, kanske va för att Theo va hemma igår och Jimmy lite med då vi va hos läkaren. hilda e pigg och gla idag fast inte om du kommer åt örat då blir hon helt hysterisk.
Mammas stackars tjej.
Ja dessa öronbarn. Ska operera bort deras öron och sätta dit plastöron istället.

Ja igår kväll hände inte så mycket.
Theos farmor va här. Och hon började prata om tomten.
Lite tidigt tycker jag men men.
Och i morse vågade han inte gå in i köket. Vi har ju självklart sagt att tomten é snäll.
Men farmor berättade att tomten bor i skogen och pekade ut genom köksfönstret så é la det som satt sig.
Men om man säger men tomten é ju snäll, så säger Theo "aa, tomten sitta knät,ge paket".
Hoppas bara han inte ska prata om detta i 2 månader.

Ja idag e det verkligen underbart vder ute.
Jag och Anna ska mötas lite tidigare och ta en promenad och handla innan vi ska hämta barnen.


Idag blir det till att betala räkningarna med. Hatar att man får in pengarna senare än alla andra.
Vissa räkningar förfaller den 25 och dom kan man juinte betala innan man fått pengarna.
tycker inga räkningar ska få förfalla innan den 28 varje månad.



Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bege mig.


Ps kolla in min syrras blogg  www.fridaonelly.blogg.se  om Vaccinet,, Ta den INTE. Ds






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0