Mami...

JA idag fyller min mamma år =) Grattis morsan på 54 års dagen =).

Denna dag har gått fort. Va på dagis kl 8,30 och Theo tog kort.
 Sen gick vi och handlade frukt och bulle men Anna och Alva så fick dom leka på lekplatsen.
Så jag har varit ute i friska luften sen kl 7,50 i morse =).
Fy va kallt det é bara.

Ännu en sömnlös natt. Thilda vaknade 1 gång i timmen till kl 4 då fick jag nog.
Sa till jimmy att snart ställer jag henne på utsidan. Så han va så gullig och gick upp med henne.
Asså é fruktansvärt för jag mår så illa när jag inte ens får en timmes sömn sammanlagt.
Denna unge tär på mig hehe.
Men älskar henne ändå. Hur trött man än e och hon ger i från sig ett smile så smälter man som smör =).
Så inatt blir det att ställa in en sterio med music och se om hon sover bättre med det ljudet.
Måste åka till backaplan och köpa sån som man sätter under spjälsängen så man kan vagga henne.

Imorgon e det redan fredag. Sjukt va tiden går fort.
Ihelgen ska jimmy börja med badrummet här nere.
Fasen va man blir bortskämmd med 2 toaletter med en gång.
Man orkar ju springa upp på toa men då ska man ha två barn som vill med.
Vet inte om jag fått urinvägsinfektion, har gjort ont några gånger när jag kisat =(.
peppar peppar =(. Vill inte ha det.



Ha det fint....





Mamma ska köpa glass ;)




Gillar att resa mig upp..




picknic...





Kommentarer
Postat av: Melissa

hmm nja de går ner i alla fall.. men jäklar vad pigg jag blir haha

2009-10-23 @ 12:23:42
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0