Magkatarr =(


Ja fy denna natten som va har varit HEMSK. Thilda vaknade kl 3 och bökade runt och hade ont i magen stackarn som inte (ursäkta) bajsat på 3 dagar. SÅ hon sov oroligt, Jag hade världens magkattar och mådde illa och hade som en STOR sten över revbenen sen blåste det storm poch verkligen vräkte ner regn.

Kl 11 i dag kom Jimmys päron förbi och fikade. È ju Kanelbullens dag =). Så vi åt bullar som vi bakade för ett tag sen =). Theo e så söt för han ska dela ut till alla så tar han den största själv, Smart grabb =).
Sen har det blivit lite hårda bud här hemma. Jag och Jimmy har dragit åt tyglarna lite. Han äter så fruktansvärt dåligt. Och nu gick det till överstyr när han i 2 dagar bara åt lite druvor och en tallrik yoghurt med flingor i.
Och inte (uräkta igen) bajsade på 2 dagar. Så nu blir det ingen grönsak till maten ingen frukt i mellan måltiderna och inget annat än vatten mellan måltiderna. Tills han börjar äta ordentligt. Och hittills funkar det kanon =) "peppar" " peppar".

Imorgon e det tillbaka till verkligheten igen. Jimmy ska till jobbet och Theo till dagis. Så blir tillbaka till rutinerna.
è ganska skönt på ett sätt. Jimmy é jätte rastlös av att bara gå hemma så lika bra att han jobbar för annars blir bara jag uppstressad av det också.



Mammas glada tjej =)






ska göra mig iordning för sängen nu god natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet inte varför då jag inte provade den utan bara använde mig av bröstmjölk. Men det är vad både mvc och bvc sa till mig, tror även dom på bb sa detta till mig :)

2009-10-05 @ 12:20:11
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0