Lördag =)

Igår hade vi en myskväll. Dagen blev ganska lång hemma.
Jimmy slutade redan kl 12 brukar sluta kl 14.
När han kom hem va Thilda helt hysterisk hon bara skrek och skrek,
Så jimmy åkte och handlade mat själv,Theo sov.
Sen käkade vi lövbiff klyftpotatis *mums*.
Sen vart det Idol för hela slanten.

På dagen igår va vi på öppnaförskolan. Va jätte roligt.
Alla barnen sprang runt och vi fikade.
Doch sov inte Thilda något. Hon vaknade kl 6,30 på morgonen och
somna bara 10 min på väg till öppnaförskolan och sen somna hon kl 11. Det längsta hon varit vaken.

Idag vaknade frsta väckarklockan (Thilda) kl 05,50,
UNDERBART med tanke på att det é lördag =).

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat.
Jag skulle behöva rensa i gaderoberna och putsa fönstren och renbädda sängen.

Samtidigt vill jag åka och köpa ny mobil när jag nu kan förlänga mitt abonomang,
 hmm vad ska jag göra?!

Jimmy ska på frölunda idag med så Frida ska komma hit och hålla mig sällskap.


Ha en underbar lördag =)




sover gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0