Irreterad



Det blev att åka och shoppa ny mobil till mig idag.
È super nöjd =)

Sen kom Frida hit och vi drack kaffe.
Jimmy åkte på frölunda och har inte kommit hem än.
Ringde pappa och då har han gått ut.
Tack så mycket för informationen.
Ibland kan jag bli så jävla förbannad på sånt.
Man medelar la sin sambo?! Men nej nej.
Då får jag veta av min far att han gått vidare efter ölen på matchen.
Å känns som jag é ensam i detta förhållandet och familjen.
Får tänka och fixa för alla. Börjar bli jävligt trött på det.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll.
Min har inte börjat så bra.
Men imorgon blir det bus och lek med mina älskade barn som
é det bästa och underbaraste som finns för mig =).





kram på er där ute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0