Inte IGEN...................

Ja då va denna helgen över.
Igår va vi bara hemma, va iväg och handlade mat på fm och sen
hem till Maria och Martin på ef.
Deras lilla bebis va pytteliten hehe. vägde bara 3100.
 Thilda vägde 4000 när hon födes :S.
Lite sjukt när jag tänkte att jag tryckt ut 1 kilo mer
och deras va 2½ vecka och väger 3100.

Thilda va grinig HELA dagen igår och fick feber på kvällen.
Och hade fortfarande feber i morse och man får verkligen
inte röra henne på vänster sida på kinden och vid öronen.
Så va till att boka tid hos läkaren idag. Och mycket riktigt hon  har
 ÖRONINFLAMMATION.
JAg orkar fasen inte med ett öronbarn till.
Så nu ska jag ge henne massa mediciner.
Ja sa till Jimmy att dom verkligen bara ärver dåliga saker av han, Öronen.....

Så idag händer inte så mycket. Melissa skulle kommit hit men förstår att
hon inte vill komma och e inte så roligt när man har en grinig tjej heller.

Inatt har vi fått sova gott igen =). Hon vakna kl 1,45 och fick mat sen vakna hon kl 4,45
och fick nappen och somnade om =). 
Får hoppas detta håller i sig =).


Nä nu ska jag passa på att skura här hemma lite innan barnen vaknar....





Mammas sjukling.....





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0