Hysterisk morgon....

Ja idag har det varit fullt ös här hemma, jag skulle ha sovmorgon men gick fasen inta att sova.
Theo har varit så högljud och bara sprungit runt. Vi tror det e pencellinen han fick igår för öronen.

Just det de har jag ju inte sagt. Igår va vi ju hos öronläkaren då hade han ju öroninflammation IGEN. JAg sa ju tidigare i veckan att jag misstänkte det. Så nu får vi avvakta till december och se hur dom é då. Men nu har jag fan fått nog. Kan ju inte hålla på att ge han medicin varannan månad. Snart kommer han la va imun?!

Sen när vi varit hos läkaren så cyklade jag och Theo till Anna och Alva. Så dom kunde leka i sandlådan. OCh va som ALLTID, Kärlek och hysteriskt med bråk haha. Ja dom é roliga.
På kvällen åkte vi till Oskar och Emelie och käkade Pizza dom bor verkligen supermysigt.. Så dom fick nog veta hur barnsäkert deras hem va igår... =).

Sen é jag SÅÅ arg och besviken och ledsen. Så jag vet inte vad jag ska göra snart. Hur tänker man och varför göra så? Du skadar inte bara dig själv utan alla andra. Det finns ingen lösning så som du håller på nu.
Ta dig i kragen och ryck upp dig. Just nu é du en klen jäkel som inte orkar gräva dig upp ur groppen och tror att alla andra ska hjälpa dig och tycka synd om dig. Men é inte synd om dig.
Sen ljuger du antagligen rakt i ansiktet på mig. DU har ALLVARLIGA problem.

Idag ska vi åka till Trollhättan och hälsa på Jimmys kompis som precis fick bebis. =).
















Ha en underbar dag // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0