Hörselskadad...........



JA idag har det varit fullt ös. Familjegruppen va här så vi va m vuxna och 5 barn =S.
Det va Anna med barnen alva och Elin, Sen Maria med Ida och bebis i magen som e beräknad om 9 dagar =)
och jag Theo och Thilda.
Det va som ni redan vet fullt ös mellan Theo och Alva.
Dom bråkar sen e dom underbara vänner som delar på ALLT
sen bråkar dom och kan verkligen inte dela med sig av något igen, då puttas det och dras i håret mm haha.
Ja dessa barn. Sen när Maria och Ida gick så skulle Theo vila middag,
men vet ni vad?? DÅ börjar dom BORRA IGEN. Så han kunde ju inte lägga sig i sin säng.
Så han fick ligga på soffan och kolla Elias och tillslut somna han men vakna då och då av borr.
Nu é han vaken men ligger jätte trött i soffan och tittar på, ja gissa vad!? Elias =).
Så nu förstår ni kanske rubriken?! om inte så skrikande barn och borrande grannar

Idag ska jag ut och gå en runda själv med music i mina öron. Behöver komma hemifrån och få tänka lite.
MÅr inte så himla bra just nu. Min oro é på HÖG nivå.
Min magkatarr e fruktansvärd och huvudet bara värker. Sova får man ju inte heller.


IDag blir en slapp kväll förutom min promenad.
Jimmy skulle köpa flytspakel till golvet i badrummet som nu allt kakel e ner rivet.

ta vara på nära och kära kram






Kommentarer
Postat av: Melissa

haha okii,, han har börjat få dubbel haka nu haha tjockisen=)

2009-10-09 @ 09:33:51
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0