Hemsk dag.....



Ja i dag har alla i familjen varit på UNDERBART humör. Alla pigga glada och posetiva, NOT.
Barnen och jag och Jimmy har varit griniga. För allt och inget.
Hatar såna här dagar. Man känner sig arg ledsen och e irreterad hela tiden. Man vill bara lägga sig under täcket och vakna nästa dag. Bara få glömma, få vara för sig själv och få tänka.

Har varit ganska mycket i mitt liv det senaste. Har inte mått som bäst. Och börjar känna att det kommer på mig ännu mer nu. Jag har verkligen blivit förbannad på henne. Fattar inte att man kan hålla på så? Skada sig så?! och bara skita i alla andra. Vill varken prata eller se människan.

Sen é jag trött på att ta ansvar och tänka åt alla i familjen. Just nu när jag mår såhär så orkar jag verkligen inte och det känns som alla é på mig ännu mer. Vet att dom inte förstår.
ÅÅ känner mig så arg och ledsen just nu.
Ska snart lägga mig under täcket oich få glöma en stund....


Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman!

Se till att gömma dig under täcket länge och grina ur dig all skit nu när du ändå håller på. (ända tills Thilda ropar på dig...) det kommer bättre tider...nån gång iaf... Jag lovar!!!!

Kram på dig!!

2009-10-11 @ 20:16:57
Postat av: Anonym

Tack gumman... känns bättre nu...

2009-10-11 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0