God Middag =)


Ja nu sitter jag här med yttligare en kopp kaffe. Hoppas på att kunna få vakna till lite mer.
Min dag idag började redan kl 4 i morse. Då va Thilda pigg och pratglad.
Så efter 40 min gav jag upp och tog på mig och gick ner.
 Och tror ni inte att lilla trollet somna om?
JO, så jag la mig brevid och luktade lite på henne och somnade.
 Ganska mysigt även om jag inte va så glad.

Igår hade jag en hemsk dag, vill inte gå in på allt men idag känns det bättre och jag känner mig gladare.
Efter att gråtit en skvätt och få shoppat ett par nya skor va jag glad =).
Va välrigt skön att få gå själv och bara få vara i sina egna tankar.

Idag kommer Melissa hit =),
Vi ska gå en runda sen hämta lilla pallevanten (Theo) på dagis,
Sen hem och laga god lasange.

È verkligen kanon väder idag så kan man va annat än Glad?



Ha det kanon... Här kommer lite bilder...





Mina pluttar....




Sötnosen =)



HAHAHA






JUST det...

Här e det nya golvet i badrummet. Bara resten kvar =)


Kommentarer
Postat av: isa

sötisar! :)

2009-10-29 @ 16:12:48
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0