Glad/Arg/Kär/Skadad


Ja nu sitter jag här ensam yttligare en kväll.
Barnen sover äntligen och jag kollar på S.O.S Gute och Frölunda matchen, pendlar mellan dom kanalerna =).
Efter jag lämnade Theo på dagis så va det hem och göra sig redo för en lunch på stan.
Blev bjuden på lunch av Frida, Tack gumman. Hatar att vi inte ses ofta.
Hon har helgerna fulla och veckorna e tajta för mig.
Sen e det så kort stund é ju på hennes lunch och jag måste hämta Theo.
Vi måste börja promenera Gumman..


Vi hade en mysig eftermiddag här hemma.
Jag fick damsugat för första gången på 4 dagar tror jag, inte likt mig?!
Jag funderar på att antingen slänga ut man och barn och få göra en ordentlig storstädning.
Eller anlita en firma? vad kostar det tro?
Orkar inte med detta längre. Måste fö röjt i lådor, slänga skit mm mm.
MEn går inte när man har 2 barn  som ska "Hjälpa" till haha.
Hade varit skönt att lämna bort städningen då.
Så funderar på att kasta ut dom nästa helg =).
Så bara att säga till om ni har lust att hjälpa mig snälla =)?

Sen skulle jag laga mat. Började mindre bra.
Theo tjatade om att jag skulle komma "kom mamma" "kom mamma"
så la jag i kycklingen i stekpannan tror ni inte smöret skvätter upp och landar rakt på min fot?
Fy helvete vad ont det gjorde. Har gått med en kall hadduk på i 2 tim nu börjar värken släppa.
Tur att inte Theo fick den på sig. 
Sen kom Jimmy hem och bytte om sen åkte han till Frölunda matchen. È trevligt att träffa mannen i huset =). 
och Theo blev ju ledsen när pappa åkte med en gång, han har ju knappt sett sin pappa denna veckan.
Thilda har skrikit för hon e inte riktigt frisk stackarn, Jätte förskyld och Ont i magen och äter knappt =(.
 Ska till BVC i morgon så får se vad dom säger. Köpte massa näsdroppar idag mm.

Sen känner jag mig NYKÄR. Vet inte varför haha.
Men È bara GLAD och Lycklig =).


ÄLSKAR DIG JIMMY OCH VÅRA UNDERBARA BARN.



Mina busfrön




Mammas tjej



ÄLSKAR ER!!







PS. kommentera gärna.Börjar bli tråkigt att skriva här snart DS.




Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag är ditt största fan=) haha

2009-10-15 @ 21:21:23
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Fina familjen ;)

Syster är trogen läsare :P

2009-10-16 @ 08:29:56
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag läser också, Linda! =)



Kul o läsa vad du gör i ditt liv...

2009-10-16 @ 08:56:31
Postat av: Frida Lernmyr

Mamma har börjat ha en städerska hemma. Kostar inte alls mkt. Det mamma väljer kostar 200 kr veckan. Jag är också en trogen läsare. Hihi.

2009-10-16 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0