Fullt upp....

Ja igår va en fullspäckad dag. Vet inte ens hur jag hann käka haha.
Det började med att vi vaknade 6,50 REKORD =). DÅ blev jag stressad med en gång, Skulle ju gå kl 8,20.
Vi käkade frukost, det é kul för nu har Theo börjat äta ordentligt =) han äter mycket av allt haha =).

Sen bar det av till dagis. Möte upp Anna och Alva. Lämnade våra barn. Sen tog vi en långpromenad, skulle till BVC kl 10 på drop in mottagning. Thilda vägde 6480 och va 65,5cm. Hpon skenar i väg i längden och planar ut i vikten hehe. Sen pratade jag med henne om hennes sovrutiner.
HATAR att vakna kl 3 på natten och typ vägrar somna om. Mindre roligt.
KÄnner mig som ett utskitet päron haha.
 Sen va det hem till mor och prata med henne. Gick la sådär men men.
Sen va det hem och flytta in Thildas säng i hennes sovrum va ett av bvc råd. Så fixade jag med det.
Sen sprang jga iväg till dagis och hämtade Theo.
Hem och lagade käk. Sen va det dags för BIO =) såg Flickan som lekte med elden med min svärmor.
Va skitbra. Rekomenderar den starkt. Va väldigt äcklig och hemsk på vissa ställen men värt hehe =).

IDag e verkligen underbart väder ute. Jag och Theo va på lekplatsen i 1½ timme förut.
 Nu har vi käkat våfflor och Theo sover. Ska åka och handla mat sen =) och massa annat gott =)
IDag é det FREDAGSMYS =). Älskar verkligen fredagar.
Jimmy slutar tidigt man handlar mat sen é det bara mys hela helgen =).

Ikväll kommer Melissa och Jerry förbi med lilla Mio så ska vi kolla på Idol och frossa i oss massa onyttiga saker =). E så himla godisugen nu.
È nog för att min värsta fiende till mens kommer på besök snart igen =(,
Hatar den veckan. men men man måste ju som kvinna få stå ut det med =(.
È mycket vi kvinnor få stå ut med. Mens, Graviditet, förlossning, hormoner, p-piller, se snygga ut mm mm. Killar behöver bara töänka på att raka sig =). Stora problem =).

E lite nervös inför i morgon. Vi ska på SPA =) ska bli så jäkla skoj,  men sen e det första gågnen vi lämnar bort Thilda i några timmar. Vet/tror att det kommer gå bra. Men man vet ju ändå inte.
Hon har ju aldrig varit ifrån oss. MEn får hon all uppmärksamhet ska det nog gå fint =)

Ha en underbar helg.



Gillar sina fötter=)



Den farliga blicken =)






 


Kommentarer
Postat av: Hemligt haha

Ha en bra spa dag=) Ta hand om lill syrran Hihi!

2009-10-10 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0