FREDAG =)


Hej alla fredagsmysare =) È inte fredag den bästa dagen på veckan?

Ja ännu en sömnlös natt. Pratade med BVC nyss.
För jag har fått NOG nu.
Jag går ärligt in i väggen snart.
Satt i morse och grät för att jag va så trött och inte orkar något.
È bara en arg och grinig tant.
Thilda vaknar efter 1½ timme.
Och jag har gjort felet att ge henne mat för att jag inte orkar hålla på.
MEn nu ska vi ha 2 hårda nätter här hemma och inte ge henne mat på natten.
Hon får skrika best fasen hon vill.
Okej om hon vill äta vid 4 lr 5 tiden men då har det ju gått mer än 1 timme.
För om hon äter ofta och mycket på dagen, som Thilda gör så ska hon inte behöva äta på natten.
SNÄLLA  ge mig stöd =). Behöver allt jag kan få.

Sen till Theos förbaskade öron. Han vaknade inatt igen och skrek. och tog sog för höger öra.
 Och ville sova i soffan.
Som sist han hade ont i öronen.
È lite osäker men funderar på att ta mig upp.
Men han kan ju inte ta pencellin igen!?
Han har ätit i 14 dagar av 3veckor och 3 dagar.
Kan dom verkligen bara stoppa i dom hur mycket som helst?
Som sist han hade jätte mycket då åt han pencellin 22 dagar i sträck =S.
Helt jävla sjukt.

Vad ska man göra idag då? è ju ganska trist väder.
 Funderar på om man ska köpa räkor idag?
Ska kolla med Jimmy.


Ha en underbar FREDAG....

 

 


Här sover vi gott..




ME







Kommentarer
Postat av: isa

Gumman då! Det blir nog bättre snart, vi mammor ska visst vara gjorda av stål! Synd bara att vi inte är det! Puss gumman och massa stöd <3 Hoppas sötisarna blir bättre!!!

2009-10-23 @ 12:32:15
URL: http://bellasita.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är jätte duktig Linda! Det kan inte bli sämre än vad det är utan bara bättre och bättre. Hoppas att ni redan ser framsteg efter inatt! Usch öronen igen :( stackan

2009-10-23 @ 19:23:03
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0