Första natten...

Ja i natt e första natten som Thilda sover med 3 tim mellan måltiderna, Känns lite lyxigt. Tills jag pratade med Anna då hennes 2 månaders sover HELA natten. För lyxigt Anna. =).

Ja sen till den stora frågan för mig som det inte finns något svar på.
Som ni vet tidigare så har jag städnoja. Speciellt när jag går hemma hela tiden.
OCh jag undrar hur fasiken denna dam kan komma tillbaka så fort? Asså jag dammande igår och va sjukt mycket idag igen. Visst man rör sig och det dammar från soffa mm. Men allvarligt haha. Jag går och dammar varje dag och damsuger varje dag. È sååå jäkla tråkigt. Jag funderar på att uppfinna möbler som inte drar åt sig damm lr något spray som drar åt sig damm istället haha.

Idag kommer Theos farmor hit. Hon ska köpa en overall till Thilda =).
Sen funderar jag på att ut och springa idag. Nu får det bli skäpning Linda detta funkar inte.
En hård spark i rumpan på mig. Fast e det bra att springa med magkatarr?
SKa till apoteket nu på vägen när jag hämta Theo sen får det npg bli att gå till läkaren den har bara blivit värre och värre =(.
Hatar verkligen att gå runt och ha ont och må illa...

Denna veckan har man lite att se fram imot =). Massa av min serier som börjar, ME like =), Sen på torsdag blir det bio =) och på lördag SPA =), Fredag tänkte jag kolla om Melissa och Jerry och mini Mio vill komma hit på Idol kväll =) Så vad säger du Melissa??Sen ska jag ju ta en promenad med Frida L. Ja hur ska jag hinna?!?! Bra fråga =).


HA det super ute i SOLEN =)







Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja du vi får väl se=) ska kolla med min son hehe

2009-10-05 @ 14:32:33
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Tja...de e enkelt... Bara att säga till dem att sova på skarpen!! ;)

2009-10-06 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0