Blandade känslor....

Ja Idag fyller min far år. Han blir hela 51år GRATTIS Farsan. Samtidigt som det va 6 år sedan som min Farfar dog av en stroke och blev förlamd på höger sida. Kunde varken prata eller skriva, Han blev liggandes i 3 veckor innan han somnade in på min pappas födelsedag. Va hemskt att ligga där och inte kunna prata eller skriva och säga det sista man vill i livet. Måste va väldigt frustrerande att inte få säga sina sista ord, tex Älskar er, hur man vill ha sin begravning mm.

Idag har vi varit ute i sandlådan =) é verkligenn underbart väder men Svin kallt. Men é så krispigt och gott =).
Ikväll ska vi på föräldramöte =),vad man blev vuxen fort ibland. Vi kommer ju va dom yngsta föräldrarna haha.
Sen é det såå typiskt é typ ända kvällen på länge jag ska göra något mitt i veckan. DÅ frågar syrran om vi ska ut och gå och Frida. SÅ typiskt när jag verkligen inte kan styra av detta.

IGår va en lugn och skön kväll. Jimmy åkte iväg på frölunda matchen och jag satt här hemma med barnen. Theo la sig vid 19.30 och Thilda med. Jätte skönt. MEn thilda sover väldigt oroligt. Tror hon fått tillbaka sitt magont. Hon har skrikit hysteriskt nu till och från hela dagen.

Påväg till sandlådan =)





Theo i sandlådan =)




låsas sover i gungan =)



mammas mästervärk =)






Nä nu ska jag slappa i soffan och käka lite medans båda barnen sover =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0