8 maj...



Hej alla.


Idag é det en fredag med massa regn underbart. =(.

Igår när jag kom hem städade jag ordentligt. Varade dock inte så länge efter att Theo och JImmy kommit hem.
Jimmy hämtade Theo på dagis igår och han va glad hela bilresan hem, men så fort han fick se mig började han gråta och skulle bara sitta hos mig.
Har gjort så vi har en mysstund när vi kommer hem och bara kramas i soffan i 20-30min.
Men verkar inte hjälpa. Verkar som han é arg på mig bara för att det é jag som lämnar han på dagis.
Så igår va han ledsen från 16,30 till han gick och la sig kl 19,15.
È verkligen jätte tråkigt och jobbigt.
Just nu finns det tyvärr inte tid för en bebis till känner jag om Theo ska vara sånhär?
Han kan leka med sina saker och 2 sek senare ligger han på golvet och skriker. UTAN anledning.
Vad ska man göra?!

Ska åka till kungälv imorgon men nu har vi problem att komma dit och därifrån.
Sen vet jag inte om jag vill lämna Theo finns bra annledningar till detta då.
Säger inte detta bara för att jag é gravid. Men jag é så jävla trött på denna alkohol som finns idag.
För vissa personer verkar den verkligen gå före ALLT.
Och har man varit nere i gropen en gång så behöver man la fan inte se till att hamna där igen?
Man behöver inte börja innan kl är 12.00? sen hålla på hela dagen?
Blir så jävla trött och arg på dessa personer. Inse själv annars vet jag inte vad jag gör.

Ha en trevlig helg / Linda








Kommentarer
Postat av: isa

Bra sagt gumman, å fan så sant! Jag håller med dig!!! Hoppas lilla Theo inte fortsätter vara ledsen, det är nog bara en period nu. Puss gumman

2009-05-08 @ 18:10:05
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0