7 Maj


Hej!

Ja nu sitter jag här hemma i tystnaden hehe. Ganska skönt.
Jobbade till kl 11 idag. Skönt att jobba lite och känna sig nyttig och samtidigt hem och slappa.

Fast slappa blir det inte. Ska fortsätta städa. Ska komma en från Swedbank i mmorgon och värdera vårat hus.
Ska bli spännande att se. Vi har ju gjort om altt utan badrum och kök.
Ny altan och förråd tapetserat om överallt, lagt nytt golv på övervåningen. Nytt tak och målat om utsidag av huset.
Hur har vi hunnit allt på 2 år hehe?

Imorgon é det fredag, gud så skönt. Ha en ganska full helg framför oss.
Melissa och Jerry kommer hit i morgon så ska vi käka något ihop.
Sen på lördag blir det Ikea och sen träffa våra föredetta arbetskompisar på Texla och grilla hos Oskar och Emeilie i kungälv. Ska bli riktigt roligt. Ska bara fixa barnvagt och skjuts.
Då min sambo vill ta ¨"några" öl.
Söndag ska jag träffa Frida och sen köpa bilbarnstol.
Och jag hoppas att allt detta ska kunna gå igenom och att man har en frisk unge.
Han har ju varit sjuk 2 helger nu.
Går ju den underbara magsjukan på dagis igen =( *BLÄÄ* .


Vill bara säga att man måste ibland stanna upp och uppskatta det man har och dom man älskar.
Kan vända snabbt. Läste en hemsk blogg om en familj som förlorade sin son på 1½år i cancer.
Jag beundrar att man orkar fortsätta. Jag tror int ejag hade klarat av det.







MINA ÄLSKLINGAR!

going


sover så gott




Theo och pappa




Kommentarer
Postat av: Frida

Det är väl klart han ska få ta några öl :P

2009-05-08 @ 09:20:22
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: isa

Theo är världens sötaste Theo =)

2009-05-08 @ 09:49:40
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0