4 Maj

Hej.

Ja igår åkte vi till akuten med Theo då vi inte lyckades få ner febern och
den va upp på 41g och han spydde för att han hade förhög feber.
Jag låg vaken hela natten till söndagen bara för att jag va så oroli för han.

Åkte upp till sjukhuset kl 9,15 och försökte få ett jäkla urinprov. Blir galen kan dom inte komma på ett lättare sätt?
Vi försökte i 4 tim kan säga att jag va rätt arg och galen.
Sen när läkaren väll kom så visade det sig att han hade öroninflammation i båda öronen IGEN. Blir halft galen av dessa öron. Stackarn har haft det 4 gånger på 3 mån. Sen va halsen rejält svullen och röd.
Nu fattar jag varför han älskar att vara i sin vagn när han é sjuk. Och den får absolut inte ha fullt liggläge. È ju bara för att han har så ont i öronen stackaren.
Så idag é han hemma från dagis med. Fick hög feber igår kväll igen. Men inatt har vi fått sova hela natten =). Och ingen feber än "peppar peppar"
Han vill fortfarande inte äta så får se om det blir dagis i morgon.

I morgon ska vi til banken och förhandla våran ränta hehe.
Ska bli riktigt skönt att få ner den. Några tusenlappar till i månaden. Blir bra när man snart går hemma igen.

Förövrigt mår jag ganska bra. Börjar kännas att det é mot slutet i grav nu då man har ont överallt och känner sig konstig.
 

ha det bra alla kramar




En sjuk Theo...





2 trötta efter en dag på sjukan.





Kommentarer
Postat av: Frida Lernmyr

staaaaaaaaaaackars theo :(

2009-05-04 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0