29 Maj

Hej alla.

IDag är det min SISTA arbetsdag. Så jäkla skönt men ändå tråkigt.
Ska bli skönt att gå hemma lite mer än 1 år men kommer nog bli tufft med 2 st busfrön.
Ser bara fram imot när dom kan leka med varnadra och busa tillsammans.
Ska bli så roligt att se.
2 små frö mot mamma haha.

Ja igår va vi ju på student. Lilla Sebbe har blivit stor haha.
Nä han kommer alltid vara "lilla Sebbe" för mig och Jimmy haha.
Så nu väntar det verkliga livet för han med. Han kommer nog få bra ordning på sitt liv.
Theo va sprudlande glad hela dagen. Förutom när jag myste med andra bebisar.
Va ju en del barn där. Och mamma får ju inte leka med en annan bebis.
Fattar fasen inte hur detta ska gå?! skricker bara "HJÄLP" inom mig.
Måste ju kunna ta hand om den nya bebisen och amma?!
Aja ska inte ta ut några händelser i förväg.
Kommer säkert gå galant (hoppas). Eller "hoppas" kan jag ju inte. Det MÅSTE gå bra.

Ja idag é det fredag oxå och UNDERBART väder =).
IDag blir det storhandling av mat. *mums*.
Jag och jimmy satt och veckoplanerade middag för hela veckan som kommer nu,
då jag går hemma och får agera kock. Sen blir det billigare på något konstigt sätt om man planerar lite haha.


Imorgon ska vi hjälpa Melissa och Jerry att tapetsera i deras kök,
som dom inte klarar av och då får ju proffsen hoppa in haha. Nä alltid roligt att hjälpa till.
Sen skulle vi med behöva åka till Ikea och små handla. Får se hur jag ska locka med Jimmy haha.
5 kroners korven där kanske lockar haha?!

Nä nu ska jag börja jobba. Hoppas min dag fortsätter på detta sprudlande humör haha.
Älskar när det é fint väder och man vaknar med solen i ansiktet.



Sötnosen.




Den lilla studenten haha





Ha en underbar helg. Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0