27 Maj




Hej.


Shit va det BLÅSER idag. Och inte tala om i natt.
Trodde huset skulle flyga iväg nästan haha.
Våra trädgårdsmöbler har blåst undan hehe.

Ja idag har inte hänt så mycket men ändå en hel del haha.
Jobbade till kl 11 idag och vi hade en hel del att göra.
Kändes fel att åka därifrån och lämna syrran med allt. Men men.
När jag kom hem tapetserade jag färdigt en liten bit som fattades i trappan. Gott att göra det när man inte
har en övervakare som heter Jimmy Sandh och ska kolla allt jag gör och påpeka haha.

Ska städa och skrubba ordentligt här hemma idag. Funderar på att packa BB väskan oxå?
Men va skjuton ska jag ha med mig?
Vet bara kläder till lillen.

Theo har ju blivit knasig med.
Han har fått för sig att dricka välling på kvällen/natten =S.
Går ju inte för sig. Han har ju inte ätit på natten sen han va 8 mån. Varför börja nu igen?!
Igår när han vaknade vid kl 23 så tycket jag det va ok för han hade knappt drukigt av sin välling på kvällen.
Men natten innan ångrar jag att jag gav men orkade inte bråka kl 1 på natten. Men inatt får bli hårda tag om han får för sig att vilja ha välling. Kan ju inte springa upp och ge 2 st ungar mat sen.

Imorgon é vi lediga. Ska gå på Jimmys brors student.

Nä dags att återgå till städningen. SKa nog renbädda sängen med hehe.

KRAM




Theo bara dagar gammal










HAHAHA såå söt










Kommentarer
Postat av: Jonna

sååå söt! :)

2009-05-27 @ 16:28:34
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0