26 Maj





Hej igen allihop.

Vilket konstigt väder det varit idag. grått/varmt/ sol/regn fattas bara åska med hehe.

Ja USCH va jag é trött på att vara gravid nu. Detta dåliga järnväärde som gör mig så fruktansvärt illamående och trött.
Fast ändå kan jag inte sova på nätterna. För då har jag ont i stället.
Ja jag vet att ddet inte e mycket med mig utan bara gnäll men vad ska jag göra då?!
fattar inte varför man måste gå 40 veckor haha.


Ja idag har inte hänt så mycket. Jobbade till kl 11 sen åkte jag hem och slängde mig i soffan Danney kom förbi en sväng sen va det dags för mvc igen.

Ska springa där varje vecka nu.


Ja nu jobbar jag bara i morgon fram till kl 11 sen ledig på torsdag för jimmys bror tar studenten sen på fredag é min SISTA arbetsdag på över 1 år igen. Fasen va skönt. Fast å andra sidan tror ja inte att det blir så lugnt att vara hemma med 2 små vildingar haha.

Nä nu ska jag slappa framför Tvn och köka min IS. Ha det underbart så hörs vi i morgon.

KRAM













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0