25 Maj



Hej i solen!

Japp i dag e det måndag och lön för dom flesta.
È la sista gången jag får 25 nu sen får jag 27 istället =( då jag går på FP.

Ja i lördags tog jag mig i kragen och Maria Martin och Ida kom hit.
Va supper trevlig satt ute ett tag. Theo och Ida lekte.
Dom gick hem vid 22,30 och då gick Jimmy och nattade Theo men han somnade lika snabbt han med haha.
Fick väcka han när jag gick och la mig sen.

Igår fick vi sova LÄNGE 8,30. Rekord.
Va jätte skönt hehe.
Sen drog jag och Jimmy i gång med tapetseringen.
Va meningen att jag skulle göra det mesta men min son va väldigt mammig och pappa dög inte alls. Så typiskt.
Sen kom syrran vid 12 och lekte med Theo Sen va det kalas för faster och farmor kl 15,00. Va trevligt.
Super god mat så man va verkligen proppmätt efteråt.

Sen kom vi hem och syrran sova här och hon ville ha håret slingat så fick ju ställa upp med det =).
Ganska kul att pina henne oxå haha. Hon e något fruktansvärt ömhårad.

Inatt har jag varit vaken i stort sett hela natten. Mått sjukt illa och haft smärtor.
Hoppas denna lilla krabbat vill titta ut snart?
Orkar faktiskt inte att vara gravid längre. Trött hela tiden mår illa, foglossning, värkar, mm mm.
Kan inte ens stå upp och ta på sig ett par byxor.

Nä nu ska jag sova en stund så jag é pigg tills min son kommer hem.





Innan vi började tapetsera.






Den nya tapeten =) fin va?







Tjockis magen V38


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0