23 Maj






Hej

Gud va trött jag é idag. Vill bara sova sova sova sova...
har haft en jobbig natt med Theo oxå. Stackaren é jätte förskyld och hostar som skjuton.

Vaknade kl 5,30 som vanligt =(. è ju typ mitt i natten hehe.
Gick upp och försökte käkada frulle i vaket tillstånd.
Va nästan så jag la huvudet i oboy´en hehe.

Jag och jimmy åkte iväg vid 10 och köpte tapeter och allt därtill hehe.
Nu håller Jimmy på att måla och jag ligger i soffan som en säl och Theo sover.


Vet inte vad som händer ikväll men ska jag vara ärlig så orkar jag inte göra ett skit heller.
Skulle kunna gå och lägga mig med Theo kl 19.



Ha en bra dag allihop.... God natt hehe





Theo med sin nya motorcykel







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0