22 Maj....




Hej allihop.

Ja idag e det fredag och ändå har man varit ledig i 2 dagar redan =).

Igår va vi och badade med Anna Thomas och Alva på lerumsbadet.
Va jätte skoj. Barnen va super glada hela tiden och skulle göra likadant i allt.
Vi vuxna fick bryta efter 3 timar då dom va jätte trötta men vägrade inse det haha.
Va verkligen en lyckad utflyckt. Synd att man inte har vatten tät kamera.

Idag va jag hos MVC och allt såg bra ut. Fick en extra tid då jag har så ont inne i magen.
Men e troligen träningsvärk då jag har sjukt starka samandragningar.
Sen
förstod hon inte hur dom mätt magen då hon fick den till 34 och i torsdags fick dom den till 37.
Sen va vi på Allum och köpte student present till lilla Sebbe haha.
Sen har vi gjort om på övervåningen och städat och bakat hehe. Så nu sitter jag helt uttmattad i soffan.
Snart dags att lägga en trött och grinig unge.
Händer inget speciellt ikväll, é sjukt trött på kvällarna då man redan varit vaken 13 tim =(.




Theo vill vara "bebis" igen och la sig i denna.




Theo...









Kommentarer
Postat av: isa

Du är la söt! Din blogg är också rolig att läsa. Gör det varje dag! =) Söt din lilla Theo är, urgullig! =)

2009-05-23 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0