20 Maj




Ja idag é det onsdag men ändå fredag =).
Ska bli helt UNDERBART att vara ledig i 5 dagar.

Idag jobbar man bara till kl 12,00 vilket igentligen é övertid för mig då jag bara ska jobba till 11.
Men vad gör det?!
IDag ska vi åka och handla mat sedan hämta Teho på dagis sen blir det att slänga sig på soffan hemma.
Har så fruktansvärt ont i magen,
Fasen vill att denna skiten snart ska vara över. Orkar inte gå runt som en sur kärring och ha ont överallt.
Och GNÄLLA på allt haha.
Fattar inte hur Jimmy står ut igentligen?! MEn det é la det minsta dom kan göra igentligen haha.

Annars ihelgen händer allt och inget hehe. Har mycket planerat men inget bokat än.
Ska kanske åka och bada med Anna Thomas och Alva i morgon.
Sen ska vi kolla på tapeter till tappan och halen så vi kanske kan få det färdigt innan bebisen tittar ut!
Sen måste vi oxå fixa studentpresent till Sebbe som tar studenten nästa vecka.
Har ingen anning om vad vi ska köpa.

Sen hoppas jag ju på lååånga sovmorgonar med där får jag la bara drömma om dom.
Theo kommer la vakna 5.30 imorgon.

Imorse vaknade han 5,15 och ville ha välling sen när han drukigt upp den skulle han pussla och blev arg bara för att mamma ville sova.



Ha det bra. Nu börjar det bli fint väder lagom tills man ska gå hem =) UNDERBART

PS. Hoppas ni tycker min nya design på bloggen e fin?! TACK syrran =) DS.




Så söt hehe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0