18 Maj




Hej alla!
 
Japp då va det måndag igen. Jobbar ju bara fram till på onsdag sen e man ledig i 5 goa hela dagar.
Nu ligger jag på soffan och é gör trött.
 Men mina ögon kan inte slappna av då jag vet att jag har 1000 saker att fixa.
Börjar få panik för den nya bebisens ankommst. Har inte fixat färdigt allt.
Och känns som den nästan kan komma när som helst.
Har allt och ingenting att fixa känns det som. Har inte koll på något. Känns inte som man hinner tänka på det heller när man har Theo.
Men jag och Jimmy får ta en dag på våran ledighet och köra runt och fixa allt.
Till mig och bebisen och denna gången ska vi INTE glömma jimmys SNUS. 
Stackarn
fick ju vara utan den på BB i 12 timmar. Va la mer synd om han än mig haha.
Det första han sa till min pappa när han kom till BB va "Har du snus". Ja vad é viktigare i livet än det haha.

Igår träffade jag ju Anna och Maria va riktigt trevligt. Vi fick dock inte så mycket tid till att parata då vissa sulle gunga andra backa kaka mm.
Men va kul att se tjockisarna haha ;-). Fast jag é ju tjockast =(.
Köpte ju bilbarnstol i går med. Va verkligen jätte fin. Så en sak man kan kryssa av haha.







Denna köpte vi =).



Nä får ta mig i kragen och fixa här hemma innan familjen kommer hem!

KRAM sålänge




Kommentarer
Postat av: isa

En sån bilstol har vi med, den är verkligen hur bra som helst! =) bra med klickfunktion när som är små. =)

2009-05-18 @ 15:05:40
Postat av: Jonna Hansson

fin :)

2009-05-19 @ 11:48:27
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste berömma den nya latouten på bloggen! Snyggt! Ser riktigt proffsigt ut! Är det syrran som tar åt sig äran eller??

Kram

2009-05-19 @ 13:50:36
Postat av: Linda

Nej anna det é jag som har gjort den haha.. =)

2009-05-20 @ 11:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0