17 Maj.






God morgon.

Usch Theo vaknade kl 05,55 i morse. Fattar inte varför han ska vakna så tidigt?!
Igår sov han till kl 8,30 jätte skönt. Konstigt att man é en helt annan människa på bara några timmar.
Trevligare, piggare och gladare mm.
När man vaknar såhär tidigt går ögonen i kors man é trött och grinig och tålamodet ligger kvar under täcket.

Igår va en helt underbar dag,
Vi åkte till slottskogen jag Jimmy och Theo.
Vi käkade först när vi kom dit. Sen kollade vi alla djuren va mest på Barnens ZOO sen kom Danney och Rasmus.
Så gick vi och satte oss och kollade GBG varvet. Va ju hur många starter som helst och otroligt mycket folk. Theo va på strålande humör hela dagen. Han fixade sitt egna Gbg varv runt våran filt, och sa "spinga spinga" och sprang runt hehe, mammas älskling.
Vi va hemma strax efter 4 och Theo sov. Jag brjade städa. Jimmy é så trött på mig och damsugaren hehe.
 Jag kan damsuga 2 gånger om dagen. Hör la till graven. Blir äcklad av allt här hemma.
Sen grillade vi. Va jätte trötta vid kl 20 men Theo va pigg. Fick han i säng kl 21. Sen stöp vi ner i sängen inte långt efter.



Springer sitt egan GBG varv.



Trött efter springandet




Barnens ZOO









Idag ska jag träffa morsorna från familjegruppen.
Anna och hennes dotter Alva och Maria och hennes dotter Ida.
Vi ska leka uppe hos Anna på deras lekplats. Med fika såklart.
Ska bli kul sedan när alla får sina nya bebisar igen. hehe.

Sen kommer Theos farmor på middag och sen ska vi åka och köpa bilbarnstol med.
 Börjar närma sig fort nu. Bara 29 dagar kvar.
Jobbar bara 10 dagar till sen går jag hemma i över 1 år till hehe.
Fattar nog inte det riktigt än.

Ha en underbar dag allihop. Ska hälla i mig mer kaffe och sen göra mig i ordning.

Kram Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0