15 Maj





Hej.

Hur mår ni alla i solen?
Här é det la fint. Hade fruktanvärt ont i magen igår, värkar. Skönt att detta é över snart.
È inte så roligt att inte klara av att gå långt och denna trötthet.
Och vi ska inte prata om springandet på toa.

Va hos MVC i dag. Fick en ny MVC tant då min andra har börjat på förlossningen.
Blev livrädd när hon mätte magen och den va 37 cm och sist för 3 veckor sedan va den 31cm.
Men hon sa att hon och Camilla måste mäta olika och det hoppas jag verkligen.
Men så mycket tycker jag inte själv att jag har växt.

I onsdags när vi kom hem så va Theo JÄTTE ledsen och grät i över 1 tim. 
È jätte jobbigt när han é sån. Han vill att man ska ta han och när man gör det så é det fel iallafall.
Sen e han ju jätte trött vid kl 18 och somnar typ.
Igår hämtade jag han tidigare och då va det inga problem.

Ja idag é det Underbara Fredag igen hehe.
Ska strax åka och handla mat och sedan blir det nog lövbiff och klyftpotatis om jag får bestämma?
och "så ska det låta" haha. börjar känna mig gammal?=).

I morgon vet jag inte vad som händer. Känner för att hitta på något med min familj.
Slottskogen lr åka och bada?!

Nä nu ska jag skriva en LÅNG handlar lapp. Man lyckas alltid glömma hälften då man har en son man ska underhålla samtidigt *suck*.




Vilka har roligast??









Kommentarer
Postat av: isa =)

Sicken tuffing! =)

2009-05-15 @ 16:18:10
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0