12 Maj..

Hej alla Glada.

Ja vad har hänt sen sist?? Inte ett skit hehe.

Igår slutade jag ju kl 11. Sen somnade jag på soffan och sov 1tim och 40 min. Jätte skönt.
Hade en sån fruktansvärd smärta i magen igår att jag inte viste vart jag skulle ta vägen.

Theo va ganska glad efter dagis igår. Skönt. Hoppas det vänt nu så det inte bara e en engångs grej.
Fast e så jobbigt att han é så trött när han kommer hem och vill typ sova när kl é 18.
så man kämpar med att hålla han vaken. sen när han väll ska sova så é han pigg. Vet inte om jag ska ändra tillbaka till 2 tim sovtid på dagis iallafall?!
Okej han somnar ju inte jätte sent utan 19.30-19.45 men han é ju jätte trött på morgonen när vi ska dra upp han 5,45.

Nä ska slappa framför tvn innan det é dags att hämta Theo på dagis. Vet inte hur jag ska orka cyckla dit upp.
È sjukt att benen inte orkar haha. Är bara i v 36 så på slutet kommer jag väll inte kunna gå i huvudtaget haha.


Ha en underbar dag i solen.

KRAM / Linda








Tjockis magen i v 35. Så é ännu fetare nu hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0