10 Maj

Hej.

ja idag é det söndag och fint väder gott =).
Jag é sjukt trött och vill bara sova men det går ju inte. Somnade kl 00,15 igår och vaknade kl 6,30 *usch*.
Och gissa vem som ligger och sover om inte Jimmy?! Jag ska med oxå börja dricka så jag oxå får sova.
È så trött på att få gå upp först varje gång. Behöver nog sova mer än han.

Igår åkte vi till ikea. köpte lite lådor så man kan ha ordning i förrådet sen en spegel till vårat sovrum och en ny hylla till vardagsrummet.
Sen möblerade vi om i vardagsrummet. Blev kanon fint.
Mycket större och luftigare. Vet inte varför vi inte gjort detta innan?!.

Sen va vi på grillkväll i kungälv.
Jätte myckigt och kul att träffa alla igen.
Kvällen gick väldigt fort.

Idag ska jag in till staden och fika med lilla Frida. Ska bli mysigt.
Theo ligger och slappar på soffan och verkar vara jätte trött så hoppas inte han é på väg att bli dålig igen.

HA en underbar söndag och inte för stor jobbångest hehe


Här kommer bilder från möbleringen.


















Kommentarer
Postat av: Frida

Fint det blev =)

Men är inte tv:n för långt bort?

Jobbångest, om man har :S

2009-05-10 @ 10:57:15
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fint det blev!! Helst med den extra prydnaden i soffan... ;)

2009-05-11 @ 09:48:19
Postat av: Anna

Vad fint det blev!! ( Helst med den extra prydnaden i soffan... ;) )

2009-05-11 @ 09:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0