Vart tog våren vägen??

Ja då vaknade man till ett vit Göteborg IGEN. Varför?
Jag som har plockat fram vårkläderna och tänkt köpa ny vårjacka till theo på lördag.
Fy, fattar inte varför det ska komma om det smälter bort lika snabbt.

Idag har jag tänkt städa. Ska bara ta mig ork till det.
Har en trött och grinig son som bara vill hänga på mig.
Han é något fruktansvärt snorig och hes idag, stackarn.

Imorgon bär det av till stan med Melissa.
Ska bli kul att komma iväg lite. Ska köpa vårkläder til Theo sen till den nya bebisen.
Sen blir det kalas på kvällen.

Idag bär det av till Ikea, Jimmys bror ska ha ny soffa.

Nä får la försöka göra någon nytta här hemma.
usch vaa jobbigt med 2 våningar när man ska städa.
Vill ha enplans hus. =)..


KRAM alla

Här kommer sommarbilder så vi kan värma oss lite =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0