Utmanad.

Utmanad...


Jag har blivit utmanad av Frida.

Fyra tv-program jag brukar se: Familjen Annorlunda, One Tree Hill, Desperate Houswiews och Grey´s Anatomy,
Fyra saker jag gjorde i går: Jobbade, Målade kontoret, Badade, kollade Tv.
Fyra saker jag längtar till: Sommaren, den nya bebisen, renoveringen i trappan, Min familj.
Fyra saker som står på min önskelista: Nytt kök, nytt golv på nedervåningen, Ny bilbarnstol, Mer pengar,
Fyra saker jag avskyr: När djur far illa, när människor mår dåligt, regn och vänner som sviker..
Fyra saker jag tycker om att göra: Vara med min familj, Resa, Umgås med vänner, slappa i soffan.
Fyra saker jag åt i går: mackor. halv special, polly, is.
Fyra bloggar jag utmanar: Sofia Nilsson, Stella Diamond, Fröken Insulan ?


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0