Onsdag 18/3

God morgon.

Nu sitter jag på jobbet igen. Mår la sådär.
Tycker inte man ska behöva börja må illa  när man é i vecka 28.
Okej mådde illa fram till vecka 15 emn ändå NU?!

Igår åkte jag hem och la mig på soffan för att jag mådde så dåligt.
Fick onda samandragningar och mesvärk. È la förvärkar.
Sen kom jimmy och theo hem och vi käkade middag. 
Jag fick syn på en barnvagn på blocket och ringde på den. Hade inga förväntningar, dom har ju alltid varit sålda.
Men turen va på min sida och nu fick jag köpt min Baby Travel. Så nu é det bara bilbranstol kvar.

Idga ska jag och Frida måla ena kontoret här på jobbet.
Men Frida får börja med taket hehe..

Kram på er...



Melissa och jag i sommras innan vi båda é gravida. Ska bli kul att gå hemma tillsammans =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0