Måndag...

Hej.

Ja denna helg har gått fort. Som alla andra helger =(.
I lördags hade jag och Melissa en underbar dag i stan. Tack gumman.
Blev massa shoppat.
Köpte våjacka till Theo och en tshirt och en radio styrd bil som han va livrädd för när man kör men e den av så funkar det bra att leka med den haha. Han é bra söt.
Sen köpte jag 2 st tshirts till Jimmy och sen massa nya bebiskläder.
Inget till mig själv =(.
Sen va jag helt slut när jag åkte hem. Vi skulle igentligen hem till jimmys morsa på
kalas men Theo va fortfarande dålig. så när jag kom hem så kollade vi frölunda matchen.
Synd att dom inte vann =(.

Igår Så städade jag och jimmy köket. Slängde massa skit. Jag satt mest på en stol haha.
Hade så fruktansvärt ont i magen è så trött på detta nu.

Nu ska jag jobba 50% i 2 veckor så får hoppas att det bli bättre.


Ha en underbar dag  KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

Du får väl lägga en beställning så kanske jag kan fixa det :P

2009-03-30 @ 10:06:46
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0