Måndag igen.

God morgon alla pigga.

Själv é jag helt slut. Tänkte slå sönder väckarklockan i morse.
Att man kan bli så arg på en manik som man själv ställ in haha.

I lördags hade vi syper mysigt och trevligt. Va ute och käkade på Resturag frågeteknet med Anna och Tomas sen Frölunda matchen. Va jätte god mat och bra match hehe.
Sen va det hem till Anna och Thomas och spela BUZZ.
Grym man va hehe.

Ja igår va jag på svenska mässan med Melissa. Syper mysigt och gjorde ett riktigt fynd till Theo.
Jeans + Tröja + Jeansväst för bara 350:- =).

Men först vaknade vi kl 5,30 av Theo och han va helt röd och prickig överallt.
Såg hemsk ut. min första tanke va VATTENKOPPER. Men när jag pratade med sjukvårdsupplysningen
så sa hon att det va allergisk reaktion på medicinen =(. Stackars Theo har ju ätit medicin i nästan 22 dagar samanlagt fast 3 olicka mediciner. Sjuk att dom tillåter en att ge så igentligen?!
Tur att jag inte hade gett han medecinen på morgonen då hade det varit farligare. Så igår va hårdbevakning på han så att halsen inte skulle svullna upp och han fick inte sova själv =(.
Så nu måste man tänka på det att han inte tål den medicinen.


Nä får la återgå lr rättare sagt börja jobba hehe kram kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0