Kallt Göteborg.

Japp idag har vi vaknat upp till ett göteborg på -5g.
Tycker det é lite mysigt. Men nu hade jag helst velat få våren.

Igår hände inte så mycket efter jobbet och inte ett skit på jobbet. Va nog den segatse dagen på länge.
Tittade på Frölunda matchen. Riktigt gott att dom vann =).
Får vi hålla tummarna idag igen.

IDag blir en kort arbetsdag. Ska hämta Theo kl 13,45 för att gå till Bvc på läkarkontroll
(18 mån) och få spruta =(.
Usch jag é s nervös och hatar sånt så känner inte att jag é ett bra stöd för han hehe.

Idag gick oxå bra att lämna han på dagis. Fick till och med en hejdå puss.
Min lilla sötnos.

Sen ska jag bara klaga lite på min hemska foglossning.
Fattar inte att man kan ha så ont. och idag vaknade jag kl 4,30 av smärta.
Har aldrig haft ont så på morgonen utan då har det varit bättre med tanke på att jag vilat i några tim.
Aja bara att stå ut i 12 veckor till =).
Fattar inte vart tiden tar vägen. Inte inköpt något alls.
Behöver ny bilbarnstol och barnvagn och sen é det ju alltid trevligt med nya kläder  till det lilla livet =).


Ha en underbar dag KRAM / Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0