God eftermiddag

Hej.

Ja så va det onsdag och nästan denna dagen borta =).

Imorse va jag på MVC och lilla bebisen verkar må bra.
Hjärtljud på 140 och 24 cm över magen.
Dock hade jag dåligt järnvärde. låg på 109 alldeles för lågt.
Förklarar min HEMSKA trötthet. Sen måste jag ta det lugnare på kvällarna då jag har onda sammandragningar.
Hon tyckte jag kunde gå och lägga mig när jag kom hem, men jag har ju Theo som jag vill träffa så får lugna ner mig efter kl 19,00 hehe.

Jag och syrran håler på att inventera lagret. Mindre kul men men, måste göras det med =(.

Sen é det denna j*kla barnvagnen jag vill ha.
Hittade en till idag men é nog såld. Dom svarade inte =(.
Baby Travel syskonvagn é det men hårdlift i. Men det ska tydligen va
omöjligt att få tag på en på blocket =(.

Här kommer en bild på min mage igen kram alla




 Den bara växer och växer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0